[[Site/Publish_:_unsupportedBrowser]]

Behovsanalys

Projektledning

Installation

Driftsättning

Service

Underentrepenör

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Service                                   

                                                          

 

Telefonsupporten är öppen 08:00 – 17:00 helgfri måndag-fredag.  Ring 010-20 676 00

Telefonsupporten är första kontakt vid driftsstörningar. Om Supporten tillsammans med Kunden inte lyckas avhjälpa problem registreras ett uppdrag till servicetekniker för åtgärd. 

 

 

 

Säkra Fastigheter är certifierade av SBSC och innehar polistillstånd för larmverksamhet

Förutsättningarna för en välfungerande anläggning är en god och kontinuerlig service. I överlämnandet av ett färdig installerat system skrivs, om önskat, ett serviceavtal. Det innebär att Säkra Fastigheter årligen besöker och provar av anläggningen grundligt samt åtgärdar eventuella brister.

Vid anläggningar som är av typen larmklass 1-4 är det ett lagkrav på att ett serviceavtal finns tecknat med certifierad anläggarfirma för att vara godkänt. Oavsett larmklass eller ej rekommenderar vi ett serviceavtal.

 

 

Service/underhållsavtal   

Alla typer av tekniska installationer behöver service och underhåll för att fungera tillförlitligt.

Ett underhållsavtal med Säkra Fastigheter innebär att vi årligen gör besök på plats hos Er.

Vi utför erforderliga justeringar samt en total genomgång av Er anläggning samt överföringen mot larmcentral.

Vid tecknande av serviceavtal får Ni dessutom 5 % rabatt på arbetstid, prioriterad insatstid och fri teknisk telefonsupport under kontorstid.

 

 

Pålitlighet – Noggrannhet - Användarvänlighet

"Vi gör rätt från början"